Naprawa i przebudowa

Przebudowa - poprawa, modernizacja podstawowych cech konstrukcji, budynku, konstrukcji - w celu zwiększenia obciążenia regulacyjnego,przepustowości.

Remont - kompleks działań mających na celu przywrócenie, doprowadzenie do pierwotnej charakterystyki stanu budynków i budowli.

Zazwyczaj remont jest tańszą opcją niż przebudowa. Wybór między naprawą a przebudową podlega rygorystycznym badaniom dotyczącym komponentów ekonomicznych i technicznych.

W tym rozdziale opisane są prace wykonywane przez ADS DROG-BUD z zakresu naprawy i przebudowy nawierzchni betonowych.
więcej
    Technologia ta jest alternatywą dla zwykłych metod układania kabli (w tym przebijania nawierzchni dróg). Jego użytkowanie nie wymaga budowy rowów i wykopów, ogrodzenia terenu oraz ograniczenia ruchu i ludzi. Mikro rowy są wykonywane z minimalnymi ...
    więcej
      Szczeliny dylatacyjne na nawierzchniach dróg wymagają okresowej konserwacji w trakcie eksploatacji, a po pewnym czasie pojawia się potrzeba ich naprawy i wymiany. Wynika to z wpływu czynników eksploatacyjnych i pogodowych oraz klimatycznych na ...
      więcej
        Przy głębokości łuszczenia większej niż 10 mm , ale w granicach 40-50 mm wykonuje się naprawę nawierzchni cienkowarstwowej, łączącą frezowanie nawierzchni i stosowanie bez skurczu mieszanek naprawczych typu tiksotropowego z zawartością włókien ...
        więcej
          Łuszczenie można przypisać typowym wadom nawierzchni cementowo-betonowej na lotniskach i drogach. Podczas obierania górnej warstwy betonu cementowego następuje oderwanie od powierzchni powłoki cienkich warstw betonu w postaci płyt o grubości 2-6 mm ...
          więcej
            Ostatnim etapem wykonania nawierzchni z płyt prefabrykowanych jest uszczelnienie szczelin wzdłużnych i poprzecznych. Firma ADS DROG-BUD jest gotowa do wykonania kompleksowych prac uszczelniających szczeliny w prefabrykowanych nawierzchniach ...
            więcej
              W niektórych przypadkach konieczny jest lokalny demontaż nawierzchni dróg, lotnisk przy głębokości górnej warstwy chodnika lub jej części. Potrzeba rozwiązania takich problemów pojawia się w przypadku lokalnej naprawy chodnika, łatania, gdy nie jest ...
              więcej
                W przypadku, gdy naprawa nie jest zalecana ani z punktu widzenia konserwacji, ani z punktu widzenia efektywności ekonomicznej, stosuje się wymianę betonowych odcinków nawierzchni na pełną grubość powłoki. Wymiany płyt na całą grubość powłoki ...
                więcej
                  Główną przyczyną łuszczenia cienkich warstw nawierzchni betonowych na dużych powierzchniach uważa się niski stopień przyczepności kamienia cementowego do kruszyw, wynikający ze złej jakości materiałów lub zakłócenia technologii wykonania prac. ...
                  więcej
                    Pęknięcia są powszechnym rodzajem defektów w nawierzchni cementobetonowej. Przyczyn powstawania powłok jest wiele: zaburzenie procesu technologicznego w konstrukcji powłoki, wpływ czynników atmosferycznych i klimatycznych, osiadanie podłoża, ...
                    więcej
                      Wady - miejscowe zniszczenie powłoki, mające postać wgłębienia o ostro zaznaczonych krawędziach, zorganizowane w wyniku zniszczenia materiału powłoki pod wpływem obciążeń dynamicznych statków powietrznych i urządzeń specjalnych. Takie wady obejmują ...
                      więcej
                        ADS DROG-BUD świadczy usługi budowlane: — Szczeliny dylatacyjne; — Kompresja szczelin dylatacyjnych; — Szczeliny temperaturowe; — inne rodzaje szczelin; Nawierzchnia z betonu cementowego ma szereg zalet, z których najważniejsze to trwałość i wysoka ...
                        więcej
                        © 2021 ADS DROG-BUD
                        Adres: Polska, Warszawa
                        +48 73 208 07 41
                        ads.drogbud@gmail.com