Lokalne naprawy nawierzchni betonowych
W niektórych przypadkach konieczny jest lokalny demontaż nawierzchni dróg, lotnisk przy głębokości górnej warstwy chodnika lub jej części. Potrzeba rozwiązania takich problemów pojawia się w przypadku lokalnej naprawy chodnika, łatania, gdy nie jest zasadna wymiana płyty na całej powierzchni i na całej głębokości.
Rodzaj demontażu jest pracochłonny i kosztowny, więc takie prace wykonuje się, gdy naprawa lokalnej powierzchni jest ekonomicznie wykonalna.
Technologiczna kolejność prac przy naprawie łat betonowych:
- Oznaczenie mapy;
- Pokrojenie mapy wzdłuż zaznaczonego konturu;
- Czyszczenie mapy;
- Przygotowanie bazy i konturu mapy;
- Montaż szalunków;
- Przygotowanie i ułożenie składu naprawczego;
- Prasowanie;
- Dbałość o świeżo ułożoną kompozycję naprawczą (beton).
Możliwe jest wykonanie prac w minimalnym czasie przeznaczonym na prace (poniżej 4 godzin), w tym czasie wykonywany jest nie tylko demontaż powłoki, ale także układanie mieszanki, przy zachowaniu odpowiedniej wytrzymałości powłoki, umożliwiającej otwarcie ruchu.
Rodzaj demontażu jest pracochłonny i kosztowny, więc takie prace wykonuje się, gdy naprawa lokalnej powierzchni jest ekonomicznie wykonalna.
Technologiczna kolejność prac przy naprawie łat betonowych:
- Oznaczenie mapy;
- Pokrojenie mapy wzdłuż zaznaczonego konturu;
- Czyszczenie mapy;
- Przygotowanie bazy i konturu mapy;
- Montaż szalunków;
- Przygotowanie i ułożenie składu naprawczego;
- Prasowanie;
- Dbałość o świeżo ułożoną kompozycję naprawczą (beton).
Możliwe jest wykonanie prac w minimalnym czasie przeznaczonym na prace (poniżej 4 godzin), w tym czasie wykonywany jest nie tylko demontaż powłoki, ale także układanie mieszanki, przy zachowaniu odpowiedniej wytrzymałości powłoki, umożliwiającej otwarcie ruchu.
Jeśli jesteś zainteresowany produktem lokalne naprawy nawierzchni betonowych , możesz:
Połączenie: