Cienkowarstwowa naprawa łuszczenia

Przy głębokości łuszczenia większej niż 10 mm , ale w granicach 40-50 mm wykonuje się naprawę nawierzchni cienkowarstwowej, łączącą frezowanie nawierzchni i stosowanie bez skurczu mieszanek naprawczych typu tiksotropowego z zawartością włókien metalowych (rozpruszone zbrojenie).

Przed rozpoczęciem pracy wadliwe obszary sztucznej nawierzchni cementowo-betonowej są zaznaczane za pomocą elastycznego nylonowego sznurka i farby w sprayu. W tym procesie należy pamiętać, że oznakowanie konturów miejsc do naprawy nie powinno mieć ostrych kątów.

Demontaż uszkodzonej części nawierzchni betonowej odbywa się za pomocą urządzeń frezujących na bazie miniładowarki Bobcat z osprzętem "frez" lub frezarki drogowej typu Wirtgen. Frezowanie odbywa się na głębokość 40-50 mm.

Następnie odbywa się ładowanie gruzu budowlanego, czyszczenie z resztek betonu, odpylanie sprężonym powietrzem i obróbka powierzchni strumieniem wodnym. W razie potrzeby wykonuje się urządzenie miękkie szalunkowe w miejscach połączeń i pęknięć. Następnie przygotowuje się mieszaninę naprawczą. Często stosuje się do naprawy łuszczenia szybkoschnące suche mieszanki bez skurczu zawierające włókno polimerowe i stalowe do napraw konstrukcyjnych konstrukcji żelbetowych narażonych na obciążenia dynamiczne.



Podstawa karty jest nawilżona i zagruntowana.Układanie, wyrównywanie i zagęszczanie w procesie wylewania materiału odbywa się poprzez przejście przez lekkie wibrowanie na ułożonej mieszance. Pod koniec stylizacji konieczne jest przywrócenie tekstury nawierzchni – odbywa się to za pomocą szczotki do nakładania szorstkości. Następnie przeprowadzana jest pielęgnacja naprawionej nawierzchni - obróbka powłoki materiałem błonotwórczym.




Jeśli jesteś zainteresowany produktem cienkowarstwowa naprawa łuszczenia , możesz:
Połączenie:

Więcej z sekcji Naprawa i przebudowa nawierzchni betonowych dróg i lotnisk

    W przypadku, gdy naprawa nie jest zalecana ani z punktu widzenia konserwacji, ani z punktu widzenia efektywności ekonomicznej, stosuje się wymianę betonowych odcinków nawierzchni na pełną grubość powłoki. Wymiany płyt na całą grubość powłoki ...
      Pęknięcia są powszechnym rodzajem defektów w nawierzchni cementobetonowej. Przyczyn powstawania powłok jest wiele: zaburzenie procesu technologicznego w konstrukcji powłoki, wpływ czynników atmosferycznych i klimatycznych, osiadanie podłoża, ...
        Szczeliny dylatacyjne na nawierzchniach dróg wymagają okresowej konserwacji w trakcie eksploatacji, a po pewnym czasie pojawia się potrzeba ich naprawy i wymiany. Wynika to z wpływu czynników eksploatacyjnych i pogodowych oraz klimatycznych na ...
          Wady - miejscowe zniszczenie powłoki, mające postać wgłębienia o ostro zaznaczonych krawędziach, zorganizowane w wyniku zniszczenia materiału powłoki pod wpływem obciążeń dynamicznych statków powietrznych i urządzeń specjalnych. Takie wady obejmują ...
            Główną przyczyną łuszczenia cienkich warstw nawierzchni betonowych na dużych powierzchniach uważa się niski stopień przyczepności kamienia cementowego do kruszyw, wynikający ze złej jakości materiałów lub zakłócenia technologii wykonania prac. ...
              W niektórych przypadkach konieczny jest lokalny demontaż nawierzchni dróg, lotnisk przy głębokości górnej warstwy chodnika lub jej części. Potrzeba rozwiązania takich problemów pojawia się w przypadku lokalnej naprawy chodnika, łatania, gdy nie jest ...
                ADS DROG-BUD świadczy usługi budowlane: — Szczeliny dylatacyjne; — Kompresja szczelin dylatacyjnych; — Szczeliny temperaturowe; — inne rodzaje szczelin; Nawierzchnia z betonu cementowego ma szereg zalet, z których najważniejsze to trwałość i wysoka ...
                  Ostatnim etapem wykonania nawierzchni z płyt prefabrykowanych jest uszczelnienie szczelin wzdłużnych i poprzecznych. Firma ADS DROG-BUD jest gotowa do wykonania kompleksowych prac uszczelniających szczeliny w prefabrykowanych nawierzchniach ...
                    Łuszczenie można przypisać typowym wadom nawierzchni cementowo-betonowej na lotniskach i drogach. Podczas obierania górnej warstwy betonu cementowego następuje oderwanie od powierzchni powłoki cienkich warstw betonu w postaci płyt o grubości 2-6 mm ...
                      Charakterystyczne ubytki i zniszczenia twardych nawierzchni dróg to: łuszczenie się wierzchniej warstwy betonu cementowego, a mianowicie złuszczanie cienkich warstw betonu z powierzchni powłoki betonowej w postaci płatków o grubości 2-5 mm lub ...
                      © 2024 ADS DROG-BUD
                      Adres: Polska, Warszawa
                      +48 732 080 741
                      ads.drogbud@gmail.com