Cienkowarstwowa naprawa łuszczenia
Przy głębokości łuszczenia większej niż 10 mm , ale w granicach 40-50 mm wykonuje się naprawę nawierzchni cienkowarstwowej, łączącą frezowanie nawierzchni i stosowanie bez skurczu mieszanek naprawczych typu tiksotropowego z zawartością włókien metalowych (rozpruszone zbrojenie).
Przed rozpoczęciem pracy wadliwe obszary sztucznej nawierzchni cementowo-betonowej są zaznaczane za pomocą elastycznego nylonowego sznurka i farby w sprayu. W tym procesie należy pamiętać, że oznakowanie konturów miejsc do naprawy nie powinno mieć ostrych kątów.
Demontaż uszkodzonej części nawierzchni betonowej odbywa się za pomocą urządzeń frezujących na bazie miniładowarki Bobcat z osprzętem "frez" lub frezarki drogowej typu Wirtgen. Frezowanie odbywa się na głębokość 40-50 mm.
Następnie odbywa się ładowanie gruzu budowlanego, czyszczenie z resztek betonu, odpylanie sprężonym powietrzem i obróbka powierzchni strumieniem wodnym. W razie potrzeby wykonuje się urządzenie miękkie szalunkowe w miejscach połączeń i pęknięć. Następnie przygotowuje się mieszaninę naprawczą. Często stosuje się do naprawy łuszczenia szybkoschnące suche mieszanki bez skurczu zawierające włókno polimerowe i stalowe do napraw konstrukcyjnych konstrukcji żelbetowych narażonych na obciążenia dynamiczne.
Podstawa karty jest nawilżona i zagruntowana.Układanie, wyrównywanie i zagęszczanie w procesie wylewania materiału odbywa się poprzez przejście przez lekkie wibrowanie na ułożonej mieszance. Pod koniec stylizacji konieczne jest przywrócenie tekstury nawierzchni – odbywa się to za pomocą szczotki do nakładania szorstkości. Następnie przeprowadzana jest pielęgnacja naprawionej nawierzchni - obróbka powłoki materiałem błonotwórczym.
Przed rozpoczęciem pracy wadliwe obszary sztucznej nawierzchni cementowo-betonowej są zaznaczane za pomocą elastycznego nylonowego sznurka i farby w sprayu. W tym procesie należy pamiętać, że oznakowanie konturów miejsc do naprawy nie powinno mieć ostrych kątów.
Demontaż uszkodzonej części nawierzchni betonowej odbywa się za pomocą urządzeń frezujących na bazie miniładowarki Bobcat z osprzętem "frez" lub frezarki drogowej typu Wirtgen. Frezowanie odbywa się na głębokość 40-50 mm.
Następnie odbywa się ładowanie gruzu budowlanego, czyszczenie z resztek betonu, odpylanie sprężonym powietrzem i obróbka powierzchni strumieniem wodnym. W razie potrzeby wykonuje się urządzenie miękkie szalunkowe w miejscach połączeń i pęknięć. Następnie przygotowuje się mieszaninę naprawczą. Często stosuje się do naprawy łuszczenia szybkoschnące suche mieszanki bez skurczu zawierające włókno polimerowe i stalowe do napraw konstrukcyjnych konstrukcji żelbetowych narażonych na obciążenia dynamiczne.
Podstawa karty jest nawilżona i zagruntowana.Układanie, wyrównywanie i zagęszczanie w procesie wylewania materiału odbywa się poprzez przejście przez lekkie wibrowanie na ułożonej mieszance. Pod koniec stylizacji konieczne jest przywrócenie tekstury nawierzchni – odbywa się to za pomocą szczotki do nakładania szorstkości. Następnie przeprowadzana jest pielęgnacja naprawionej nawierzchni - obróbka powłoki materiałem błonotwórczym.
Jeśli jesteś zainteresowany produktem cienkowarstwowa naprawa łuszczenia , możesz:
Połączenie: