Uszczelnianie szczelin w płytach prefabrykowanych

Ostatnim etapem wykonania nawierzchni z płyt prefabrykowanych jest uszczelnienie szczelin wzdłużnych i poprzecznych. Firma ADS DROG-BUD jest gotowa do wykonania kompleksowych prac uszczelniających szczeliny w prefabrykowanych nawierzchniach lotniskowych i drogowych.

Proces uszczelniania szczelin odbywa się w następujący sposób: z wyjątkiem szczelin temperaturowych (dylatacji), szczeliny poprzeczne i wzdłużne na głębokości rowka 2/3 są wypełnione zaprawą cementowo-piaskową i mastyksem bitumiczno-polimerowym na 1/3. Szczeliny dylatacyjne są wypełnione na gorąco uszczelniaczami na całej głębokości szczeliny dylatacyjnej albo jest umieszczana jako przewód uszczelniający odporny na ciepło.

Skład mieszanki cementowo-piaskowej przygotowuje się w proporcji 1:4. Przygotowanie szczelin w nawierzchni prefabrykowanej przed wylaniem obejmuje wszystkie te same podstawowe operacje, co w powłoce monolitycznej. Szczeliny dylatacyjne są czyszczone metalowymi szczotkami, a następnie wydmuchiwane sprężonym powietrzem z kurzu i brudu, powierzchnie szczelin są zagruntowane podkładem polimerowym.

Nasi specjaliści z wykorzystaniem specjalistycznych narzędzi i sprzętu wysokiej jakości, wysokowydajnych certyfikowanych materiałów, a także wysokowydajnych kotłów zalewowych wykonają pracę w jak najkrótszym czasie i zapewnią wysoką jakość wykonywanych prac. Wielokrotnie wykonaliśmy uszczelnianie szczelin dylatacyjnych nawierzchni prefabrykowanych na obiektach o wysokiej odpowiedzialności: od zakładów przemysłowych po lotniska.




Jeśli jesteś zainteresowany produktem uszczelnianie szczelin w płytach prefabrykowanych , możesz:
Połączenie:

Więcej z sekcji Naprawa i przebudowa nawierzchni betonowych dróg i lotnisk

    W przypadku, gdy naprawa nie jest zalecana ani z punktu widzenia konserwacji, ani z punktu widzenia efektywności ekonomicznej, stosuje się wymianę betonowych odcinków nawierzchni na pełną grubość powłoki. Wymiany płyt na całą grubość powłoki ...
      Pęknięcia są powszechnym rodzajem defektów w nawierzchni cementobetonowej. Przyczyn powstawania powłok jest wiele: zaburzenie procesu technologicznego w konstrukcji powłoki, wpływ czynników atmosferycznych i klimatycznych, osiadanie podłoża, ...
        Szczeliny dylatacyjne na nawierzchniach dróg wymagają okresowej konserwacji w trakcie eksploatacji, a po pewnym czasie pojawia się potrzeba ich naprawy i wymiany. Wynika to z wpływu czynników eksploatacyjnych i pogodowych oraz klimatycznych na ...
          Wady - miejscowe zniszczenie powłoki, mające postać wgłębienia o ostro zaznaczonych krawędziach, zorganizowane w wyniku zniszczenia materiału powłoki pod wpływem obciążeń dynamicznych statków powietrznych i urządzeń specjalnych. Takie wady obejmują ...
            Główną przyczyną łuszczenia cienkich warstw nawierzchni betonowych na dużych powierzchniach uważa się niski stopień przyczepności kamienia cementowego do kruszyw, wynikający ze złej jakości materiałów lub zakłócenia technologii wykonania prac. ...
              W niektórych przypadkach konieczny jest lokalny demontaż nawierzchni dróg, lotnisk przy głębokości górnej warstwy chodnika lub jej części. Potrzeba rozwiązania takich problemów pojawia się w przypadku lokalnej naprawy chodnika, łatania, gdy nie jest ...
                ADS DROG-BUD świadczy usługi budowlane: — Szczeliny dylatacyjne; — Kompresja szczelin dylatacyjnych; — Szczeliny temperaturowe; — inne rodzaje szczelin; Nawierzchnia z betonu cementowego ma szereg zalet, z których najważniejsze to trwałość i wysoka ...
                  Przy głębokości łuszczenia większej niż 10 mm , ale w granicach 40-50 mm wykonuje się naprawę nawierzchni cienkowarstwowej, łączącą frezowanie nawierzchni i stosowanie bez skurczu mieszanek naprawczych typu tiksotropowego z zawartością włókien ...
                    Łuszczenie można przypisać typowym wadom nawierzchni cementowo-betonowej na lotniskach i drogach. Podczas obierania górnej warstwy betonu cementowego następuje oderwanie od powierzchni powłoki cienkich warstw betonu w postaci płyt o grubości 2-6 mm ...
                      Charakterystyczne ubytki i zniszczenia twardych nawierzchni dróg to: łuszczenie się wierzchniej warstwy betonu cementowego, a mianowicie złuszczanie cienkich warstw betonu z powierzchni powłoki betonowej w postaci płatków o grubości 2-5 mm lub ...
                      © 2024 ADS DROG-BUD
                      Adres: Polska, Warszawa
                      +48 732 080 741
                      ads.drogbud@gmail.com