Naprawa defektów lotnisk i dróg
Wady - miejscowe zniszczenie powłoki, mające postać wgłębienia o ostro zaznaczonych krawędziach, zorganizowane w wyniku zniszczenia materiału powłoki pod wpływem obciążeń dynamicznych statków powietrznych i urządzeń specjalnych. Takie wady obejmują również lokalne zniszczenie nawierzchni, nie dużej wielkości, która następnie przechodzi w wyboje. I złamane krawędzie płyt, co powoduje uszkodzenie szczelin dylatacyjnych i powstawanie wybojów na krawędzi betonowych płyt powłokowych.
Przyczyny wad:
— Naruszenie technologii betonowej nawierzchni;
— Ultra-normatywne obciążenia;
— Wpływ temperatury od silników odrzutowych;
— Efekt siły z silników odrzutowych;
— Czynniki naturalne i klimatyczne;
— Charakterystyka temperatury i wilgotności w rejonie lotniska;
— Naprężenia wewnętrzne w powłoce cementowo-betonowej.
Terminowe usunięcie wady nie doprowadzi do konieczności wymiany całej uszkodzonej płyty, co jest ekonomicznie uzasadnione w dłuższej perspektywie czasowej.
Wzmocnienie powierzchni betonu - odbywa się poprzez impregnację kompozycji wzmacniających, które zwiększają odporność betonu na łuszczenie się powierzchni, zalecane są kompozycje zapewniające paroprzepuszczalność betonu.
Przyczyny wad:
— Naruszenie technologii betonowej nawierzchni;
— Ultra-normatywne obciążenia;
— Wpływ temperatury od silników odrzutowych;
— Efekt siły z silników odrzutowych;
— Czynniki naturalne i klimatyczne;
— Charakterystyka temperatury i wilgotności w rejonie lotniska;
— Naprężenia wewnętrzne w powłoce cementowo-betonowej.

Wzmocnienie powierzchni betonu - odbywa się poprzez impregnację kompozycji wzmacniających, które zwiększają odporność betonu na łuszczenie się powierzchni, zalecane są kompozycje zapewniające paroprzepuszczalność betonu.
Jeśli jesteś zainteresowany produktem naprawa defektów lotnisk i dróg , możesz:
Połączenie: