Budowa nawierzchni betonowych stacji paliw
Nowoczesne stacje paliw to całe kompleksy konstrukcji, w których można nie tylko zatankować samochód paliwem, ale także odpocząć, zjeść przekąskę, uporządkować samochód, spędzić noc (w przypadku samochodów ciężarowych), wszystkie te czynniki przyczyniają się do zwiększenia natężenia ruchu na stacji paliw, co pociąga za sobą wzrost obciążenia stacji paliw. Dlatego w ostatnich latach coraz więcej firm wybierając rodzaj nawierzchni na swoich stacjach paliw decyduje się na nawierzchnie cementowo-betonowe.
Firma ADS DROG-BUD na własną rękę jest gotowa do wykonania prac związanych z budową nawierzchni betonowych na stacji paliw, począwszy od wykonania podbudowy, kończąc wykonaniem szczelin dylatacyjnych. Jesteśmy jedną z pierwszych firm w budowie nawierzchni betonowych stacji paliw na rynku usług budowlanych.
Na początkowym etapie prac wykonuje się geodezyjne wytyczenie obiektu, usypanie i zagęszczenie podłoża oraz układanie krawężnikow.
Przed ułożeniem betonu wykonuje się szalowanie, a jeśli jest przewidziane w projekcie, wykonuje się zbrojenie terenu betonowania.
Zadługo przed betonowaniem laboratorium naszej firmy opracowuje optymalny skład mieszanki betonowej w oparciu o warunki betonowania (obszar betonowania, warunki pogodowe, zasięg dostawy mieszanki betonowej itp.). Dostawa mieszanki do obiektu odbywa się za pomocą betonomieszarek.
Bezpośrednio układanie betonu odbywa się za pomocą wibratorów pogrążalnych, aby zapobiec tworzeniu się pustek. Proces wyrównania mieszanki betonowej odbywa się poprzez przejście listwy wibracyjnej, a następnie wygładzanie pacą metalową. Aby zachować wymagany współczynnik przyczepności powlekanego koła, na powierzchnię nakłada się teksturę. Następnie wykonuje się obróbkę powierzchni substancją błonotwórczą.
Aby zapobiec powstawaniu pęknięć, podczas uzyskiwania określonej wytrzymałości beton należy pociąć na "płyty" zgodnie z projektem. Ten rodzaj pracy odbywa się za pomocą przecinarek jezdnych do szczelin dylatacyjnych.Ostatnim etapem pracy jest urządzenie szczelin dylatacyjnych (cięcie, a następnie uszczelnienie).
Firma ADS DROG-BUD na własną rękę jest gotowa do wykonania prac związanych z budową nawierzchni betonowych na stacji paliw, począwszy od wykonania podbudowy, kończąc wykonaniem szczelin dylatacyjnych. Jesteśmy jedną z pierwszych firm w budowie nawierzchni betonowych stacji paliw na rynku usług budowlanych.
Na początkowym etapie prac wykonuje się geodezyjne wytyczenie obiektu, usypanie i zagęszczenie podłoża oraz układanie krawężnikow.
Przed ułożeniem betonu wykonuje się szalowanie, a jeśli jest przewidziane w projekcie, wykonuje się zbrojenie terenu betonowania.
Zadługo przed betonowaniem laboratorium naszej firmy opracowuje optymalny skład mieszanki betonowej w oparciu o warunki betonowania (obszar betonowania, warunki pogodowe, zasięg dostawy mieszanki betonowej itp.). Dostawa mieszanki do obiektu odbywa się za pomocą betonomieszarek.
Bezpośrednio układanie betonu odbywa się za pomocą wibratorów pogrążalnych, aby zapobiec tworzeniu się pustek. Proces wyrównania mieszanki betonowej odbywa się poprzez przejście listwy wibracyjnej, a następnie wygładzanie pacą metalową. Aby zachować wymagany współczynnik przyczepności powlekanego koła, na powierzchnię nakłada się teksturę. Następnie wykonuje się obróbkę powierzchni substancją błonotwórczą.
Aby zapobiec powstawaniu pęknięć, podczas uzyskiwania określonej wytrzymałości beton należy pociąć na "płyty" zgodnie z projektem. Ten rodzaj pracy odbywa się za pomocą przecinarek jezdnych do szczelin dylatacyjnych.Ostatnim etapem pracy jest urządzenie szczelin dylatacyjnych (cięcie, a następnie uszczelnienie).
Jeśli jesteś zainteresowany produktem budowa nawierzchni betonowych stacji paliw , możesz:
Połączenie: