Budowa betonowych nawierzchni autostrad

Nasza firma oferuje pełny zakres wykonywanych prac w całym cyklu technologicznym, zaczynając od przygotowywania bazy, kończąc hermetycznym uszczelnieniem i wykonaniem dylatacji w nawierzchniach. Na naszych obiektach stosujemy układarki do betonu typu slipform: GOMACO Commander III i GOMACO GHP-2800, Guntert & Zimmerman S600, które pozwalają na ułożenie do 500m3 mieszanki betonowej pod czas jednej zmiany pracowniczej. Urządzenia te są stosowane do układania nawierzchni o szerokościach do 6 i do 9,75 m o grubości warstwy do 50 cm. Przy układaniu nawierzchni w ciasnych przestrzeniach i na zakrętach stosujemy walce gładkie i wibratory o dużym przekroju. Po ułożeniu mieszanki betonowej układarka slipform tworzy na powierzchni chropowatość (tekstura wzdłużna i poprzeczna - "chropowatość"), która poprawia przyczepność kół na powierzchni i zapewnia odwodnienie powierszchni. W celu ochrony świeżo ułożonego betonu zapewniamy kompleks czynności związanych z obróbką powierzchni.

Przy budowie dróg betonowych możemy wykonać własnymi siłami różnego rodzaju prace budowlano-montażowe:
- Roboty ziemne;
- Odwodnienie dróg;
- Wykonanie warstwy podbudowy;
- Wykonanie górnej warstwy powierszchni drogowej betonowymi układarkami i listwami wibracyjnymi;
- Cięcie szczelin dylatacyjnych;
- Uszczelnienie dylatacji.
Jeśli jesteś zainteresowany produktem budowa betonowych nawierzchni autostrad , możesz:
Połączenie: