Budowa nawierzchni betonowych za pomocą modułowych listew wibracyjnych i trójwalcowych układarek

Budowa nawierzchni betonowych za pomocą modułowych listew wibracyjnych i trójwalcowych układarek  Eksperci firmy "ADS DROG-BUD" posiadają ogromne doświadczenie praktyczne w zakresie metod do wykonywania nawierzchni z betonu cementowego. Jednym z kierunków jest wykonanie powłok betonowych metodą ręczną przy pomocy modułowych listew wibracyjnych i układarek trójwalcowych.

Często stosowano tą metodę do układania nawierzchni w pomieszczeniach zamkniętych i pasażach technologicznych, w zakładach przemysłowych, nawierzchni stacji paliw, ścieżek dla pieszych i rowerzystów, parkingów i magazynów, posadzek przemysłowych. Metoda ta stanowi najlepsze rozwiązanie dla robot związanych z naprawą nawierzchni betonowych lotnisk i innych dróg betonowych, gdy niektóre obszary wymagają wymiany.

Nie ma wątpliwości, że stosowanie kompleksów do układania betonu jest bardzo kosztowne, a ich wykonalność wynika z dużego nakładu pracy. Z tego powodu stosowanie modułowych listew wibracyjnych jest bardzo ważne dla zaoszczędzenia pieniędzy. Plusem są także układarki trójwalcowe:

- możliwość układania betonu w miejscach zakrzywionych i w ciasnych warunkach;

- najprostsza opcja modernizacji - zwiększanie i zmniejszanie długości oraz zmiana położenia rolek prowadzących.



Działanie tego mechanizmu polega na usuwaniu powietrza i nadmiaru wilgoci z betonu (na skutek przemieszczania się w nim ziaren betonu i żwiru pod wpływem wibracji), co minimalizuje powstawanie pustek, a po utwardzeniu sprawia, że mieszanka jest gęstsza i bardziej jednorodna. Na wyjściu znajduje się monolityczna powierzchnia bez pęknięć, porów i łusek. Istota mechanizmu jest również prosta: moment obrotowy jest przenoszony z silnika listwowego na wibrator. W rezultacie mimośrody wibratora, który ma przesunięty środek ciężkości, wytwarzają pewne wibracje przenoszone na warstwę mieszanki przez profil metalowy. Następnie listwa jest ciągnięta przez liny i wciągarkę wzdłuż szyn prowadzących.

Zastosowanie wibratorów segmentowych ma szereg pozytywnych cech, które odróżniają je od innych mechanizmów do układania nawierzchni betonowych:

- najlepsze możliwe wykonanie nawierzchni;

- łatwość obsługi i konserwacji (nie wymaga specjalnych szkoleń ani kosztownej konserwacji).

- kompaktowy i mobilny transport z jednego miejsca do drugiego.

- wysoka wydajność.

- równomierne zagęszczenie betonowych chodników do głębokości 30 cm, a przy zastosowaniu wibratorów zanurzeniowych zwiększa się grubość warstwy.



Proces betonowania przy użyciu płyty wibracyjnej nie jest bardzo skomplikowany:

- przygotowane jest podłoże dla betonowej nawierzchni;

- przed przyjęciem betonu prowadnice deskowania są ustawiane na poziomie zerowym;

- konstrukcja listwy wibracyjnej jest umieszczona na prowadnicach;

- beton jest rozprowadzany równomiernie przed listwą, tak aby poziom betonu znajdował się tuż nad dolną krawędzią narzędzia;

- uruchomić silnik zjeżdżalni wibracyjnej bezpośrednio tworząc drgania i pociągnąć zjeżdżalnię wibracyjną wzdłuż prowadnic/podłogi (przed zjeżdżalnią wibracyjną zaleca się przejść przez wibratory głębokie, aby osiągnąć lepsze zagęszczenie. W ten sposób mieszanka jest zagęszczana, a jej powierzchnia wyrównywana.

- Po przejściu listwy powierzchnia jest wykańczana, a niezbędna faktura jest nadawana betonowi ręcznie za pomocą specjalnego narzędzia.

Zastosowanie listew wibracyjnych segmentowych optymalizuje pracę, obniża koszty nawierzchni betonowych i pomaga uzyskać równą, mocną, wysokiej jakości powierzchnię betonową. Firma ADS DROG-BUD jest gotowa pełnić rolę wykonawcy robót betoniarskich lub wynająć potrzebny sprzęt.




Jeśli jesteś zainteresowany produktem budowa nawierzchni betonowych za pomocą modułowych listew wibracyjnych i trójwalcowych układarek , możesz:
Połączenie:

Więcej z sekcji Budowa nawierzchni betonowych

    Głównym obszarem działalności firmy "ADS DROG-BUD" jest budowa betonowych nawierzchni dróg. Oferujemy wykonanie robót przy budowie dróg cementobetonowych w najkrótszym czasie, niezależnie od złożoności procesu budowlanego, z zachowaniem wszystkich ...
      Mocny, trwały, odporny na ścieranie cementobeton okazał się najlepszym materiałem do budowy dróg ulic miejskich i chodników. Złożona budowa dróg betonowych i podejście do kompleksowej naprawy ma wiele różnic, więc proces budowy dróg jest prawie w ...
        Firma "ADS DROG-BUD" od dawna ugruntowała swoją pozycję na rynku budowlanym jako niezawodny wykonawca nawierzchni cementobetonowych dróg i lotnisk. Łatwe na pierwszy rzut oka obiekty - pas startowy, autostrada, fartuchy dla samolotów, parkingi, ...
          Praca centrów logistycznych wymaga użycia ciężkich pojazdów, odpowiednio pojawia się konieczność urządzenia na terenie centrów logistycznych trwałych nawierzchni z betonu, które mogą wytrzymać duże obciążenia od samochodów ciężarowych. ADS DROG-BUD ...
            Nowoczesne stacje paliw to całe kompleksy konstrukcji, w których można nie tylko zatankować samochód paliwem, ale także odpocząć, zjeść przekąskę, uporządkować samochód, spędzić noc (w przypadku samochodów ciężarowych), wszystkie te czynniki ...
              Przy budowie nawierzchni drogowych i lotniskowych jedną z warstw nawierzchni często występuje podbudowa z chudego betonu. Takie konstrukcyjne warstwy nawierzchni, w przeciwieństwie do podbudów wykonanych z materiałów niezwiązanych, mają szereg ...
              © 2024 ADS DROG-BUD
              Adres: Polska, Warszawa
              +48 732 080 741
              ads.drogbud@gmail.com